مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-05اقتصادي

تمامی مراکز گردشگری و موزه های لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند


به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مراکز گردشگری، موزه ها، زیارتگاه ها و سایر مراکزی که شامل ازدحام جمعیت می شوند تا اطلاع ثانوی در سطح استان تعطیل خواهند بود.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مراکز گردشگری، موزه ها، زیارتگاه ها و سایر مراکزی که شامل ازدحام جمعیت می شوند تا اطلاع ثانوی در سطح استان تعطیل خواهند بود.

سید موسی خادمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ازدحام جمعیت در اماکن گردشگری شرایط انتقال ویروس را افزایش می دهد، اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هرگونه نمایشگاه و ویژه برنامه در اماکن تاریخی، گردشگری که موجب ازدحام جمعیت شود نیز تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

رییس ستاد خدمات سفر لرستان همچنین به ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در تالارهای استان اشاره کرد و افزود: کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان به صورت مستمر از تأسیسات گردشگری استان بازدید می کنند و بروز هرگونه تخلف در این زمینه، برخورد قانونی به دنبال خواهد داشت.

دکتر خادمی تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع این ویروس مردم در حد امکان در خانه بمانند و از مسافرت یا حضور در تجمعات غیرضروری خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مراکز گردشگری و موزه های لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

تمامی مراکز گردشگری و موزه های لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند