مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-05بين الملل

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی: قادر به کنترل شیوع کرونا نیستیم


وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از ناتوانی مقامات این رژیم در کنترل شیوع کرونا گفت، عدم لغو پذیرش مسافر از آمریکا انگیزه سیاسی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسراییل کاتص وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه هشدار داد ویروس کرونا در آستانه شیوع گسترده در سرزمین های اشغالی قرار دارد و این رژیم قادر به کنترل آن نخواهد بود.

به نوشته روزنامه تایمز آف اسراییل ، کاتص در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: ما با رهبران در حال گفت وگو هستیم و دیدگاه اسراییل را برای آن ها توضیح می دهیم.

ما در آستانه شیوع [کرونا] هستیم که قادر به کنترل آن نخواهیم بود و پس از آن تمام شیوه زندگی در اسراییل عوض می شود .

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی افزود، مقامات این رژیم دو هدف را در قبال ایجاد محدودیت های مسافرتی دنبال می کنند: نجات جان افراد و جلوگیری از شیوع بیماری، جلوگیری از انزوای اسراییل .

رژیم صهیونیستی ورود اتباع شماری از کشورها به سرزمین های اشغالی را ممنوع کرده است و به ده ها هزار شهروند خود که از این کشورها بازگشته اند دستور داده خود را به مدت دو هفته قرنطینه خانگی کنند.

کاتص در این مصاحبه گفت، شیوع بیماری کووید-19 در سرزمین های اشغالی می تواند موجب شود سایر کشورها مرزهایشان را به روی شهروندانش ببندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی: قادر به کنترل شیوع کرونا نیستیم

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی: قادر به کنترل شیوع کرونا نیستیم