مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 11:402020-03-05سياسي

حمایت مسئولان هرمزگان برای رفع نیاز تولید ژل ضدعفونی کننده در بندرعباس


در پی انتشار خبری مبنی بر نبود الکل معضل تولید ژل های ضدعفونی کننده در استان هرمزگان، با ورود نماینده مردم هرمزگان در مجلس و دستور و حمایت استاندار هرمزگان الکل مورد نیاز برای تولید آزمایشی در اختیار واحد تولیدی مستقر شهرستان بندرعباس قرار می گیرد.

- ایسنا/هرمزگان در پی انتشار خبری مبنی بر نبود الکل معضل تولید ژل های ضدعفونی کننده در استان هرمزگان، با ورود نماینده مردم هرمزگان در مجلس و دستور و حمایت استاندار هرمزگان الکل مورد نیاز برای تولید آزمایشی در اختیار واحد تولیدی مستقر شهرستان بندرعباس قرار می گیرد.

یک تولیدکننده فرآورده های بهداشتی در گفت و گو با ایسنا، افزود: به دنبال ظرفیت ایجاد ژل های ضدعفونی کننده در منطقه ایسین از توابع شهرستان بندرعباس و نبود الکل مورد نیاز پس از شنیدن صحبت ها و مطرح کردن دغدغه ها، با ورود احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس و بازدید از روند فعالیت این واحد تولیدی و برگزاری نشست با استاندار هرمزگان شاهد برطرف شدن مشکلات هستیم.

مصطفی گرمابدری با اشاره به اینکه در نشستی که با حضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس و استاندار هرمزگان برگزار شد حمایت های لازم از تولید ژل های ضدعفونی کننده به صورت آزمایشی انجام شد، تصریح کرد: به دستور استاندار هرمزگان نیز الکل مورد نیاز برای تولید آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مسئولان هرمزگان برای رفع نیاز تولید ژل ضدعفونی کننده در بندرعباس

حمایت مسئولان هرمزگان برای رفع نیاز تولید ژل ضدعفونی کننده در بندرعباس