مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-05سياسي

سپاه نقش برجسته ای در انقلاب اسلامی دارد


نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: سپاه به عنوان نهاد بسیار ارزشمند در رابطه با جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی به ویژه در گاوم دوم و سوم انقلاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان اظهار داشت: هر انقلابی که بخواهد به نتیجه برسد باید سه گام حدوث، ترویج انقلاب و به نتیجه رساندن انقلاب پیموده شود.

امام جمعه کرمان ابراز داشت: سپاه به عنوان نهاد بسیار ارزشمند در رابطه با جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی به ویژه در گاوم دوم و سوم انقلاب، نقش بسیار پررنگ و برجسته ای داشته است.

علیدادی سلیمانی عنوان کرد: در سپاه پاسداران چهره های ارزشمند و کم ادعا و پرکار و مخلص و زحمتکش که عمر خود را وقف کشور کرده اند، کم نیستند که یکی از این چهره ها سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه ثارالله است که در ولایت محوری و ولایت پذیری همه همت خود را صرف کرده است.

وی با دعای بهبودی کامل برای سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد: سردار معروفی از جنس بچه های ثارالله و آشنا با روحیه و منش سردار سلیمانی اکنون فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شده که امیدواریم به خوبی این ماموریت را به سرانجام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه نقش برجسته ای در انقلاب اسلامی دارد

سپاه نقش برجسته ای در انقلاب اسلامی دارد