مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-05اجتماعي

افزایش آلودگی هوا در تهران تا 16 اسفند/ هوا گرم می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در اغلب مناطق کشور جوی آرام داریم و دما نیز افزایش می یابد که به دلیل آرام بودن جو، - ، صادق ضیاییان، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در اغلب مناطق کشور جوی آرام داریم و دما نیز افزایش می یابد که به دلیل آرام بودن جو، در شهر های صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده های جوی خواهیم داشت.

وی افزود: از اواخر وقت روز جمعه 16 اسفند و روز شنبه 17 اسفند، با ورود سامانه بارشی جدید به کشور در برخی نقاط غربی کشور، شمال غرب، جنوب غرب، استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی بارش باران و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود که در ارتفاعات این مناطق بارش برف نیز خواهیم داشت؛ طی همین مدت در استان های واقع در البرز مرکزی، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی تهران گفت: آسمان پایتخت فردا کمی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 18 و 8 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: فردا بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه و اهواز با بیشینه دمای 29 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و شهر کرد با دمای 3 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آلودگی هوا در تهران تا 16 اسفند/ هوا گرم می شود

افزایش آلودگی هوا در تهران تا 16 اسفند/ هوا گرم می شود