مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-05پزشكي

اوج بیماری کرونا طی روزهای آتی در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی زنجان گفت: طی روزهای آتی، ممکن است با بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان که نیاز به بستری دارند، - ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی زنجان گفت: طی روزهای آتی، ممکن است با بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان که نیاز به بستری دارند، مواجه شویم.

پرویز قزلباش در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با آغاز به کار آزمایشگاه تشخیص کرونا در استان، اظهار کرد: در گذشته، نمونه های بیماران مشکوک به کرونا به آزمایشگاه های مرجع و پاستور ارسال می شد.

لذا آزمایشگاه تشخیص کرونا از روز شنبه در استان راه اندازی شده و در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را می گذراند و امیدواریم تا آخر هفته این فرآیند تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه از نیروهای متخصص استان در آزمایشگاه تشخیص کرونا استفاده می شود، افزود: پیش از این، اعلام جزییات جواب آزمایش چند روز به طول می انجامید ولی با راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کروناویروس در استان، نمونه های آزمایشی با نظر انستیتو پاستور در زنجان انجام می شود که هدف اصلی ما کوتاه کردن پروسه تشخیص بیماری کرونا، جواب دهی و تعیین تکلیف بیماران است.

این مسئول ب تاکید بر اینکه تشخیص آزمایشگاهی تاثیری در روند درمان بیماری کرونا ندارد و تشخیص ابتلا به بیماری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج بیماری کرونا طی روزهای آتی در زنجان

اوج بیماری کرونا طی روزهای آتی در زنجان