مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:262020-03-05سياسي

نقش چشمگیر فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات در شکست ویروس کرونا


دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از نقش چشمگیر فضای مجازی و اهمیت شبکه ملی اطلاعات در مواجهه، کنترل شیوع و شکست مشکلات جهانی همچون ویروس کرونا در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی،  سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رییس مرکزملی فضای مجازی کشور از نقش چشمگیر فضای مجازی و اهمیت شبکه ملی اطلاعات در مواجهه، کنترل شیوع و شکست مشکلات جهانی همچون ویروس کرونا در کشور خبر داد.

وی افزود: مردم با برقراری ارتباطات و تعاملات خود بر بستر شبکه ملی اطلاعات و بهره مندی از فرصت های فضای مجازی برای مقابله و کنترل ویروس جهانی کرونا نشان دادند که می توان از این فضا برای کاهش ارتباط مستقیم و تعامل چهره به چهره انسان ها برای رفع نیازهای فردی استفاده بهینه کرد.

وی با اشاره به این که فضای مجازی زندگی بشر امروز را متحول کرده و به جهانی شدن کمک کرده است، گفت: در جهانی شدن شاهد فراگیری مسائلی جدیدی همچون ویروس کرونا هستیم و بر همین اساس لازمه عصر امروز آگاهی و آمادگی برای مواجهه با این مسائل است.

 فیروزآبادی تاکید کرد: برای مقابله با بیماری های مسری دنیای امروز می توان از قابلیت های فضای مجازی به خوبی بهره برد و در همین راستا باید آنچه که این فضای را شکل می دهد شامل شبکه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش چشمگیر فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات در شکست ویروس کرونا

نقش چشمگیر فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات در شکست ویروس کرونا