مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-05اقتصادي

توزیع روزانه بیش از 10 هزار لیتر الکل در بین داروخانه های لرستان/ مسؤولان حمایت کنند


مدیرعامل شرکت تولیدی الکل و موادغذایی ویسیان بر لزوم حمایت مسؤولان از واحدهای تولیدی تأکید کرد و گفت: در حال حاضر روزانه بیش از 10 هزار بسته الکل در بین داروخانه های استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی ویسکرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: شرکت تولیدی الکل و موادغذایی ویسیان از سال 71 فعالیت خود را با تولید سرکه تقطیری آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت  2 سال از فعالیت شرکت، با توجه به اینکه مواد اولیه سرکه وابسته به الکل سفید و الکل طبی بود، بنابراین درصدد تاسیس مجموعه الکل سازی در شرکت به جهت تامین نیاز و عرضه به کارخانه های داروسازی شدیم.

مدیرعامل شرکت تولیدی الکل و موادغذایی ویسیان با اشاره به راه اندازی کارخانه الکل سازی نصر با ظرفیت 5 هزار لیتر در روز در سال 72، بیان داشت: با احداث کارخانه الکل سازی نصر ، نخستین واحد تولیدی الکل در دوران پس از انقلاب محسوب شد.

ویسکرمی بیان داشت: سال 80 و با توجه به نیاز بالای بازار، بازنگری در طراحی کارخانه به منظور تولید 5 هزار الکل بیشتر صورت گرفت و در نهایت تجهیزات لازم برای کارخانه خریداری و سال 83 با ظرفیت جدید آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه با گذشت زمان پد الکلی، شیشه شوی و اسیدهای باطری در کارخانه نصر نیز تولید شد، گفت: 80 نفر به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه بیش از 10 هزار لیتر الکل در بین داروخانه های لرستان/ مسؤولان حمایت کنند

توزیع روزانه بیش از 10 هزار لیتر الکل در بین داروخانه های لرستان/ مسؤولان حمایت کنند