مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-05سياسي

حضور پیدا نکردن در حرم منافاتی با توسل ندارد/ انبیاء هم از دارو استفاده می کردند


اگر گفته شده به خاطر بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی در حرم ها حضور پیدا نکنیم، به این معنا نیست که ایشان شفا نمی دهند، زیرا در جای خودش موارد متعددی نقل شده که آن ها بیمارهای لاعلاج را شفا داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، رواج بیماری کرونا در ایران سبب شده است که برای حفظ سلامتی افراد جامعه برخی از محدودیت ها در زمینه زیارت بقاع متبرکه و برگزاری مراسمات دینی از سوی دولت اعمال شود، از این رو برخی افراد این سؤال را مطرح کرده اند که چرا این حرم های مطهر معجزه نمی کنند و مردم و زائران خویش را شفا نمی دهند و یا حداقل آن ها را از این بیماری حفظ نمی کنند؟!  معجزه ابزاری برای هدایت مردم جامعه به سوی خدا است حجت الاسلام محمدعلی کمالی استاد دانشگاه در پاسخ به این شبهه در گفت وگو با خبرگزاری فارس بیان داشت: شاید ریشه سؤال را بتوان عدم اطلاع دقیق نسبت به دین و آموزه های آن دانست؛ زیرا بر اساس آموزه های اسلام، معجزه و کارهای خارق العاده تنها ابزاری برای هدایت مردم جامعه به سوی خدای متعال و تقویت ایمانشان است، به همین خاطر انجام این امور تنها به اذن الهی انجام می گیرد.

وی افزود: از سوی دیگر خدای متعال بر اساس علم و حکمت خویش، جهان هستی را بر پایه اسباب بنا نهاده است و کارهای جهان را بر اساس این اسباب انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پیدا نکردن در حرم منافاتی با توسل ندارد/ انبیاء هم از دارو استفاده می کردند

حضور پیدا نکردن در حرم منافاتی با توسل ندارد/ انبیاء هم از دارو استفاده می کردند