مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-05پزشكي

روزانه دو هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی در سنندج تولید می شود


 کار تولید 60 هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی مخصوص پرستاران و پزشکان در معرض کرونا در سنندج آغاز و یک واحد تولیدی روزانه دو هزار دست لباس تولید می کند.

- سنندج - مدیرعامل بنیاد برکت گفت: کار تولید 60 هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی مخصوص پرستاران و پزشکان در معرض کرونا در سنندج آغاز و یک واحد تولیدی روزانه دو هزار دست لباس تولید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، امیرحسین مدنی در حاشیه بازدید از واحد تولیدی این لباس ها در سنندج، اظهار داشت: در مدت یک ماه 60 هزار دست لباس ایزوله مناسب کادر پزشکی بیمارستان برای پرستاران و پزشکانی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند در این واحد تولید می شود.

وی با بیان اینکه این لباس های لمینیت شده مخصوص پرستاران پزشکان به صورت روزانه به تعداد دو هزار دست تولید و در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد، افزود: این لباس ها با تکنولوژی روز تولید شده و مانع نفوذ ویروس و ابتلای پرستاران و پزشکان به کرونا می شود.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) تمام توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا و کمک به مبتلایان به کار گرفته است، ادامه داد: در همین زمینه بنیاد برکت با تامین و پرداخت سرمایه در گردش به شرکت الداد مهر کردستان به عنوان یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه دو هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی در سنندج تولید می شود

روزانه دو هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی در سنندج تولید می شود