مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:252020-03-05اقتصادي

کمک 320 میلیون ریالی کارکنان دانشکده پزشکی خوی به زلزله زدگان قطور


رضا حسنلو روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مرحله اول مقداری اقلام امدادی و غذایی مانند پتو، لباس، انواع کنسرو به ارزش 100میلیون ریال اهدا شد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم نیز مبلغی به میزان 220 میلیون ریال جمع آوری شد که جهت خرید بسته های بهداشتی برای مردم این منطقه صرف می شود.

وی اظهار کرد: این کمک های انسان دوستانه در قالب پویش مهربانی جمع آوری شده و در اختیار مردم این منطقه قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا روز یکشنبه - چهارم اسفندماه - ابتدا منطقه قطور و سپس زرآباد خوی با زمین لرزه نسبتا شدیدی لرزید که این امر در مجموع موجب مصدومیت حدود 104 نفر، بستری شدن 10 نفر، تلف شدن صدها راس دام، تخریب چهار هزار واحد مسکونی و وارد شدن خسارت جزیی به یکهزار واحد دیگر در روستاهای خوی و سلماس شد.

امدادگران و مسوولان آذربایجان غربی بلافاصله پس از زلزله اول در ساعت 9:22 راهی منطقه قطور شدند و ارزیابی میزان خسارت تا شامگاه همان روز ادامه داشت؛ تا اینکه در ساعت 19:30 زلزله نسبتا شدید دیگری به بزرگی 5.

9 ریشتر زرآباد را لرزاند و خسارت های زلزله اول را دوچندان کرد؛ تا جایی که شبکه برق و مخابرات برای چند ساعت قطع شد اما در یک اقدام جهادی و پس از چند ساعت، زیرساخت ها دوباره در بامداد دوشنبه وصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 320 میلیون ریالی کارکنان دانشکده پزشکی خوی به زلزله زدگان قطور

کمک 320 میلیون ریالی کارکنان دانشکده پزشکی خوی به زلزله زدگان قطور