مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 04:402020-03-05سياسي

انتقاد تند «مقتدایی» از «رضایی»؛ استاندار در زمینه آلودگی هوا کوتاهی کرده است


منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم گفت: هوای آلوده اصفهان به گونه ای است که امروز حتی تنفس مردم دچار مشکل شده است لذا ما در ابعاد نظارتی این موضوع را دنبال خواهیم کرد، - عباس مقتدایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این که اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین استان های کشور از مجموعه مزیت های نسبی برخوردار است اظهار داشت: مزیت های نسبی اصفهان به گونه ای است که توجه به آن ها می تواند سبب ارتقای درآمد کل و وضعیت عمومی کشور شود.

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: برای مثال استان اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین استان های دارای میراث فرهنگی و ابنیه تاریخی و با داشتن دانشگاه های مهم و مادر و حوزه های علمیه صاحب نام عملا می تواند از جایگاه ملی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت های کم نظیر استان اصفهان در بخش های گوناگونی نظیر کشاورزی، صنعت و تولید، صنایع دستی و گردشگری، تعاون و حمل و.

عنوان کرد: برای مثال در حوزه دام پروری هزاران واحد تولید شیر در استان اصفهان وجود داشته و رتبه یک کشور را در این رابطه داریم، مدیریت بهتر این واحدها می تواند درآمد کلی استان و کشور و وضعیت صادرات و واردات را تحت تأثیر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند «مقتدایی» از «رضایی»؛ استاندار در زمینه آلودگی هوا کوتاهی کرده است

انتقاد تند «مقتدایی» از «رضایی»؛ استاندار در زمینه آلودگی هوا کوتاهی کرده است