مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 02:452020-03-04سياسي

توزیع میوه شب عید زنجانی ها در 80 غرفه


رییس اتاق اصناف استان زنجان از توزیع میوه شب عید زنجانی ها در 80 غرفه خبر داد و گفت: توزیع از 24 اسفندماه آغاز خواهد شد.

- سید محمود موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: میوه شب عید در استان زنجان تأمین و انتقال آن نیز انجام شده است.

رییس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید از 24 اسفندماه آغاز خواهد شد، اضافه کرد: برای این کار 80 غرفه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در مرکز استان نیز حداکثر 50 غرفه برای میوه شب عید در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با توجه به شرایطی که کشور درگیر آن است و برای جلوگیری از ازدحام مردم، در صورتی که مسؤولان بهداشتی صلاح بدانند، توانایی افزایش غرفه ها را خواهیم داشت.

وی گفت: امسال 800 تن سیب درختی و یک هزار تن پرتقال تامسون در استان زنجان برای شب عید در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است،.

موسوی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی در توزیع میوه شب عید بازرسی های لازم انجام می شود و این بازرسی به صورت مستمر تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

رییس اتاق اصناف استان زنجان همچنین از تعطیلی نمایشگاه های بهاره خبر داد و گفت: با عنایت به شرایط ویژه کشور در مقابله با بیماری کرونا و توصیه های مسؤولان بهداشتی کشور مبنی بر عدم تجمع انسانی به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب عید زنجانی ها در 80 غرفه

توزیع میوه شب عید زنجانی ها در 80 غرفه