مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 17:252020-03-04پزشكي

نقش سفیران سلامت دانش آموزی در مقابله با کرونا


معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش بر استفاده از ظرفیت سفیران سلامت دانش آموزی درمقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در جلسه دبیرخانه کمیته مدیریت کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با معاونان تربیت بدنی و سلامت استان ها برگزار شد، بر لزوم توجه به ظرفیت بالای سفیران سلامت در کنترل و پیشگیری همسالان، دوستان و خانواده ها از ابتلا به کرونا تأکید کرد و گفت: با ارتباط مستمر با وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی، باید برحسن اجرای دستورالعمل های مربوط به پیگیری های ویروس کرونا در مدارس و ادارات آموزش و پرورش نظارت کرد.

وی با اشاره به نقش مهم تشکل های دانش آموزی در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت گفت: آموزش همسالان و یادگیری از این گروه و الگوگیری از دوستان همواره به آموزش عمیق و تغییر رفتار در کودکان، نوجوانان و جوانان می انجامد که در شرایط امروز نیز باید از آن به بهترین شکل بهره برد.

حمیدی به اقدامات کم سابقه سفیران سلامت دانش آموزی در طرح های بهداشت و سلامت اشاره کرد و افزود: امروز آگاهی بخشی به خانواده ها یکی از مهمترین اقدامات درکنترل بیماری کروناست و دانش آموزان سفیر سلامت یکی از بهترین پل های ارتباطی با خانواده در روزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سفیران سلامت دانش آموزی در مقابله با کرونا

نقش سفیران سلامت دانش آموزی در مقابله با کرونا