مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 14:552020-03-04سياسي

لغو مرخصی تمام مدیران چهارمحال و بختیاری/ اقدامات پیشگیرانه در استان شدت می گیرد


استاندار چهارمحال و بختیاری از لغو تمامی مرخصی های مدیران دستگاه های اجرایی در استان تا پایان فروردین ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی امروز در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری از لغو تمامی مرخصی های مدیران دستگاه های اجرایی در استان تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: مدیران در صورت ضرورت برای درخواست مرخصی باید با هماهنگی نسبت به انتخاب جانشین اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ساعات آغاز به کار ادارات در این ایام، افزود: در حال حاضر ساعات آغاز به کار ادارات ساعت 9 صبح است در صورت نیاز به تغییر این ساعت در جلسات آینده ستاد پیشگیری از کرونا ویروس تصمیم گیری و به ادارات ابلاغ می شود.

وی در خصوص کنترل مبادی ورودی و خروجی استان، اظهار کرد: اختیارات لازم به فرمانداران شهرستان ها داده شده است تا در صورت لزوم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

برپایی چادر و اسکان موقت مسافر ممنوع! عباسی تأکید کرد: برپایی کمپ های گردشگری، اسکان موقت مسافران و برپایی چادرها در پارک ها ممنوع است و هتل ها و مسافرخانه ها نیز باید با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اقدام به پذیرش مسافر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مرخصی تمام مدیران چهارمحال و بختیاری/ اقدامات پیشگیرانه در استان شدت می گیرد

لغو مرخصی تمام مدیران چهارمحال و بختیاری/ اقدامات پیشگیرانه در استان شدت می گیرد