مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 13:102020-03-04سياسي

توصیه های معنوی آیت الله عالمی برای دفع بلای ویروس کرونا در جامعه


نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی از سوی همگان؛ به تشریح برخی نکات معنوی به منظور آرامش روحی و روانی در جامعه پرداخت.

- نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی از سوی همگان؛ به تشریح برخی نکات معنوی به منظور آرامش روحی و روانی در جامعه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله حسن عالمی با اشاره به گسترش و شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران اسلامی و همچنین ابراز نگرانی مردم از این بیماری، اظهار کرد: همانگونه که پزشکان توصیه می کنند، باید نکات بهداشتی از سوی همگان برای مقابله با این ویروس منحوس رعایت شود اما با رعایت همه این توصیه ها و تاکیدات که مسئولان وزارت بهداشت دارند، همه اینها تحت اراده حق تعالی است و باید از خداوند متعال عافیت را طلب کرد.

وی ادامه داد: در روایات اهل بیت علیهم السلام تاکید فراوانی شده است که دعا کنید و دعا حل مشکل می کند، برخی از دعاهای خاص از ائمه اطهار علیهم السلام توصیه شده و اگر دعا به این شیوه که بیان شده، خوانده شود، مستجاب می شود از جمله دعای شریفیه در بحارالانوار در جلد 93 صفحه 230 است که این روایت شریفه از فرمایشات حضرت امیرمومنان علی (ع) بیان شده و در این روایت خواسته شده که خداوند را با اسم اعظمش بخوانید و از او ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های معنوی آیت الله عالمی برای دفع بلای ویروس کرونا در جامعه

توصیه های معنوی آیت الله عالمی برای دفع بلای ویروس کرونا در جامعه