مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-04ورزشي

خواهان پررنگ شدن نقش باشگاه ها بودیم نه تغییر کلی اساسنامه فدراسیون فوتبال


مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: ما خواهان پررنگ شدن نقش باشگاه ها در اساسنامه فدراسیون فوتبال بودیم نه تغییر کلی اساسنامه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، در پی انتشار خبر امضای یک نامه توسط برخی از مدیران عامل باشگاه های کشور مبنی بر درخواست تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در این خصوص گفت: ما خواهان نقش پررنگ تر باشگاه ها در انتخابات فدراسیون ها بودیم نه تغییر و اصلاح کلی اساسنامه.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: در زمانی که قرار شد این درخواست مطرح گردد بحث بر سر این بود که با توجه به هزینه باشگاه ها در فوتبال کشور و همچنین نقش اصلی باشگاه های فوتبال، اساسنامه فدراسیون فوتبال به گونه ای اصلاح گردد که حضور باشگاه های فوتبال در انتخابات فدراسیون پررنگتر گردد و باشگاه ها اثرگذاری بیشتری در این انتخابات و تصمیم گیری های فوتبال کشور داشته باشند و به هیچ عنوان اصلاح و یا تغییر کلی اساسنامه فدراسیون فوتبال مد نظر ما نبوده است.

امیری خاطرنشان کرد: باشگاه ها نه از نظر قانونی می توانند اساسنامه را تغییر دهند و نه در این زمینه تصمیم گیر هستند از همین رو بحث ما و توافقی که برای امضای نامه بین ما صورت گرفت به حضور فعال تر باشگاه ها اشاره داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهان پررنگ شدن نقش باشگاه ها بودیم نه تغییر کلی اساسنامه فدراسیون فوتبال

خواهان پررنگ شدن نقش باشگاه ها بودیم نه تغییر کلی اساسنامه فدراسیون فوتبال