مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-04سياسي

توسعه نقش کتابخانه ها در افزایش مشارکت اجتماعی ضروری است


محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در دیدار معاون توسعه کتابخانه و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور افزود: باید از ظرفیت این نهاد ارزشمند در توسعه زیرساخت های فرهنگی بیشتر استفاده شود.

وی اضافه کرد: استانداری آذربایجان غربی برای تامین امکانات و پیشبرد اهداف نهاد کتابخانه ها در این استان اعلام آمادگی می کند.

وی تاکید کرد: نهاد کتابخانه ها نقشی مهم در حفاظت از منافع ملی برعهده دارد و باید نقش اجتماعی فعال تری ایفا کند و تنها بر روی کاربران فعال تمرکز نداشته باشد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: از افرادی که کمتر به کتابخانه مراجعه می کنند یا تاکنون از خدمات کتابخانه ها استفاده نکرده اند، نیز نباید غافل شد.

شهریاری گفت: با تقویت فعالیت های اجتماعی به طور قطع مشارکت اجتماعی نیز افزایش می یابد و جامعه بیش از پیش با کارکرد این نهاد آشنا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا 71 کتابخانه عمومی نهادی، 34 کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه مستقل در آذربایجان غربی وجود دارد؛ یک میلیون و 424 هزار جلد کتاب نیز در مخزن کتابخانه های عمومی نگهداری می شود.

نهاد کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی از طریق ارائه منابعی چون کتاب و نشریه، آموزش و نرم افزار از کتابخانه های مشارکتی حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه نقش کتابخانه ها در افزایش مشارکت اجتماعی ضروری است

توسعه نقش کتابخانه ها در افزایش مشارکت اجتماعی ضروری است