مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-04سياسي

نهاد کتابخانه باید نقش اجتماعی فعال تری ایفا کند


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش و جایگاه کتاب در توسعه فرهنگی و غفلت از این ابزار مهم در جامعه امروزی تصریح کرد: نهاد کتابخانه های عمومی می بایست در بهبود شاخص های فرهنگی بیش از اینها فعالیت موثر داشته باشد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش و جایگاه کتاب در توسعه فرهنگی و غفلت از این ابزار مهم در جامعه امروزی تصریح کرد: نهاد کتابخانه های عمومی می بایست در بهبود شاخص های فرهنگی بیش از اینها فعالیت موثر داشته باشد.

محمدمهدی شهریاری امروز 14 اسفند ماه در دیدار معاون توسعه کتابخانه و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با تاکید بر اینکه از ظرفیت این نهاد ارزشمند در توسعه زیرساخت های فرهنگی باید بیشتر استفاده شود، گفت: استانداری برای تامین امکانات و پیشبرد اهداف این نهاد در استان اعلام آمادگی می کند.

وی با اشاره به اینکه این نهاد نقشی مهم در حفاظت از منافع ملی برعهده دارد، تصریح کرد: نهاد کتابخانه باید نقش اجتماعی فعال تری ایفا کند و صرفا بر روی کاربران فعال تمرکز نکند و از افرادی که کمتر به کتابخانه مراجعه می کنند و یا تاکنون از خدمات کتابخانه ها استفاده نکرده اند، غافل نباید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد کتابخانه باید نقش اجتماعی فعال تری ایفا کند

نهاد کتابخانه باید نقش اجتماعی فعال تری ایفا کند