مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 10:262020-03-04سياسي

اصناف کشور در حوزه اشتغال جوانان نقش محوری دارند


رییس اتحادیه صنف فناورانه رایانه تهران گفت: اصناف کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب توانستند تعداد قابل توجهی از نیروی تخصصی کشور را به اشتغال دربیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدرضا فرجی رییس اتحادیه صنف فناورانه رایانه تهران در نشست خبری این اتحادیه با موضوع بررسی حوزه فاوا گفت: اصناف کشور از پشتوانه های اصلی انقلاب اسلامی هستند و اکنون نیز همانند گذشته در کنار مردم و بسیج به خدمت رسانی می پردازند، به طوری که در موقعیت های مختلف توانسته اند با استفاده از توان داخلی، بسیاری از مشکلات جامعه و مردم را رفع کنند.

  * اصناف کشور تولیدات بومی را دراختیار مردم قرارمی دهند  وی افزود: اصناف مختلف کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گام های مؤثری را در حوزه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید برداشته اند، به طوری که این صنف در حوزه های مختلف با استفاده از دانش نیروهای تخصصی کشور تولیدات بومی را دراختیار مردم قرار داده و در حمایت و کمک رسانی به مردم در حوادث یک سال گذشته پیش قدم بوده اند.

*  اصناف در صف اول حمایت و پشتیبانی از انقلاب جمهوری اسلامی قرار دارد فرجی تصریح کرد: از زمان انقلاب اسلامی تاکنون اصناف مختلف کشور همیشه در صف اول در حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف کشور در حوزه اشتغال جوانان نقش محوری دارند

اصناف کشور در حوزه اشتغال جوانان نقش محوری دارند