مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-04سياسي

نقش آفرینی دستگاه های فرهنگی و تبلیغی در بحران های اجتماعی


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت هم اندیشی و نقش آفرینی دستگاه های فرهنگی و تبلیغی در بحران های اجتماعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر چهارشنبه در جلسه کار گروه پویش ملی (کرونا رو شکست خواهیم داد) گفت: با توجه به هجمه های رسانه ای در مقابل ایران اسلامی باید دستگاه های فرهنگی و تبلیغی در بحران های اجتماعی نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به اهمیت امید آفرینی و آگاه سازی در این برهه از زمان و شرایط امروز جامعه، اظهار داشت: با توجه به شیوع و گسترش این ویروس در کشور متأسفانه شاهد حجم عظیم تبلیغات سو علیه جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی و درمانی هستیم و باید دستگاه های فعال در حوزه فرهنگ و رسانه و حوزه تبلیغ در مقابل این هجمه ها برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند و امید آفرین رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) در روز گذشته، افزود: بحران های اجتماعی در همه کشورهای جهان بوده و استمرار دارد و بروز این ویروس منحوس هم در تمامی نقاط منطقه و جهان گسترش یافته اما در مقابل ایران اسلامی همه شبکه های معاند و عوامل خودفروخته داخلی و خارجی در حال بزرگنمایی و پروژه کشته سازی کاذب هستند که باید در تقابل این شبکه ها، وحدت و هم اندیشی نهادها و دستگاه های فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی دستگاه های فرهنگی و تبلیغی در بحران های اجتماعی

نقش آفرینی دستگاه های فرهنگی و تبلیغی در بحران های اجتماعی