مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-04ورزشي

سلامتی بازیکنان در اولویت است/قرارداد بازیکنان خارجی مان را فسخ کردیم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه با تعویق مسابقات لیگ برتر به طور حتم در این مسیر ضرر و زیان مالی و فنی خواهیم دید، اضافه کرد: - ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه با تعویق مسابقات لیگ برتر به طور حتم در این مسیر ضرر و زیان مالی و فنی خواهیم دید، اضافه کرد: اما سلامتی بازیکنان در اولویت است و هیچ چیز برایمان در این درجه اهمیت ندارد.

رضا هنگام پور در گفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا تعویق مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور تنها راهکاری بود که در این شرایط به نظر می رسید منطقی و عقلانی باشد.

وی با بیان اینکه سلامتی بازیکنان از همه چیز مهم تر است، تصریح کرد: برخی مربیان با تعویق مسابقات تا نیمه فروردین ماه موافق بودند اما با توجه به عدم مشخص بودن زمان کنترل بیماری کرونا تعویق مسابقات تا نیمه دوم فروردین ماه امری صحیح تر بود.

هنگام پور ادامه داد: قراردادمان با بازیکنان خارجی را به اتمام رساندیم و در انتظار تهیه بلیت برای خروج آن ها از کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه به طور حتم در این مسیر ضرر و زیان مالی و فنی خواهیم دید، اضافه کرد: اما سلامتی بازیکنان در اولویت است و هیچ چیز برایمان در این درجه اهمیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی بازیکنان در اولویت است/قرارداد بازیکنان خارجی مان را فسخ کردیم

سلامتی بازیکنان در اولویت است/قرارداد بازیکنان خارجی مان را فسخ کردیم