مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-04سياسي

کنترل کوچ زود هنگام عشایر به سمیرم ‏


رییس اداره منابع طبیعی شهرستان سمیرم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با شیوع کرونا و نیز حفظ مراتع و دام گفت: اعلام کرده ایم زمان ورود عشایر به شهرستان سمیرم 25 اردیبهشت است.

- علی پورعسگر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: در راستای طرح مدیریت کوچ عشایر اولین اقدامی که توسط اداره منابع طبیعی شهرستان سمیرم انجام گرفت اعزام گروه های کارشناسی به استان های گرمسیری بود.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان سمیرم افزود: اعلام کرده ایم زمان ورود عشایر به شهرستان سمیرم 25 اردیبهشت است و در این رابطه جلسه با عشایر و مرتع داران در گرمسیر و استان های هم جوار برگزار شد.

‎ ‎ ‏وی بیان کرد: این سفر که به استان های کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر و فارس انجام شد با هدف تعامل و هماهنگی و همکاری با ادارات منابع طبیعی، مراتع قشلاقی  و میان بند دامداران حوزه این شهرستان و نیز با برگزاری جلسات با عشایر طایفه های فارسی مدان و دره شوری جهت جلوگیری از کوچ زودهنگام عشایر تا 25 اردیبهشت است.

پورعسگر ادامه داد: مسلماً حضور عشایر در زمان مقرر موجب رشد و بذر دهی گیاهان مرتعی شده و از تخریب مراتع جلوگیری خواهد کرد و با اشاره به شیوع بیماری کرونا و کاهش آن در فصل گرما 25 اردیبهشت بهترین زمان جهت حضور در منطقه است که با اشاره به نقش و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کوچ زود هنگام عشایر به سمیرم ‏

کنترل کوچ زود هنگام عشایر به سمیرم ‏