مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-04سياسي

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها هزینه مسائل شبه سیاسی نشود


نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نباید خرج مسائل شبه سیاسی شود؛ کرسی های آزاد اندیشی به نشاط سیاسی در دانشگاه ها کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ نشست مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون با مسئولان دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های یاسوج، دانشگاه آزاد، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه پیام نور به میزبانی دفتر نهاد استانی برگزار شد.

 روشنفکر در این نشست با تاکید بر اینکه نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه باید نقش پدری خود را حفظ کند و خرج مسائل شبه سیاسی نشود، گفت: اصول و خط قرمزها توسط این نهاد تبین شود اما نقش داوری خود را مراقبت کند و ملجا و پناه همه دانشجوها با هر سلیقه سیاسی باشد.

  وی با بیان اینکه نهاد مقام معظم رهبری در حقیقت باید محور مسائل فرهنگی در دانشگاه باشد، افزود: ازدواج های دانشجوی، اردوهای راهیان نور، مراقبت از خط قرمزهای عفاف و حجاب و مدیریت مذهبی و عقیدتی خوابگاه ها را فراموش نکنید.

روشنفکر ادامه داد: البته نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نقش ناظر را دارد که تمام این برنامه ها را باید بوسیله دانشجویان انجام دهد و خود نقش تسهیل کننده و نظارت کننده داشته باشد و کارها حتما باید دانشجویی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها هزینه مسائل شبه سیاسی نشود

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها هزینه مسائل شبه سیاسی نشود