مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-04سياسي

قمی: تصمیم مجلس درباره بودجه به دلیل معطل نماندن کار کشور بود


یک نماینده مجلس شورای اسلامی اصل هشتادوپنجی شدن بودجه را اقدام درستی دانست و گفت: جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بنا بر توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شد؛ - یک نماینده مجلس شورای اسلامی اصل هشتادوپنجی شدن بودجه را اقدام درستی دانست و گفت: جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بنا بر توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شد؛ لذا در این شرایط پذیرش اصل 85 برای بودجه (بررسی و تصویب در کمیسیون تلفیق به نیابت از صحن علنی مجلس) اقدام درستی بود.

محمد قمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اخذ مجوز مجلس شورای اسلامی از مقام معظم رهبری برای تعیین تکلیف بودجه سال 1399 اظهار کرد: ممکن است در هر جامعه ای حوادث پیش بینی نشده ای اتفاق افتد اما نباید این حوادث کارهای مملکت را معطل کند.

وی ادامه داد: اصل 85 قانون اساسی اختیار را به مجلس شورای اسلامی داده است که در موارد ضروری وضع برخی از قوانین را به کمیسیون های داخلی تفویض کند.

درباره بودجه سال 1399 همین اتفاق افتاد لذا از طرف هیات رییسه با نمایندگان تماس گرفته شد مبنی بر این که با توجه به شرایط فعلی موافق هستند که بودجه طبق اصل 85 بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی: تصمیم مجلس درباره بودجه به دلیل معطل نماندن کار کشور بود

قمی: تصمیم مجلس درباره بودجه به دلیل معطل نماندن کار کشور بود