مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-04سياسي

کنفرانس ابو منصور ماتریدی و تعلیمات ماتریدیه در سمرقند برگزار شد


کنفرانس بین المللی «امام ابو منصور ماتریدی و تعلیمات ماتریدیه: زمان گذشته و حال» از 13 اسفند در شهر سمرقند در حال برگزاری است و تا 15 اسفندماه هم ادامه دارد.

- کنفرانس بین المللی امام ابو منصور ماتریدی و تعلیمات ماتریدیه: زمان گذشته و حال از 13 اسفند در شهر سمرقند در حال برگزاری است و تا 15 اسفندماه هم ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهرف کنفرانس بین المللی امام ابو منصور ماتریدی و تعلیمات ماتریدیه: زمان گذشته و حال از 13 اسفند در شهر سمرقند در حال برگزاری است و تا 15 اسفندماه هم ادامه دارد.

این کنفرانس توسط کمیته امور دینی، اداره مسلمانان ازبکستان، آکادمی اسلامی بین المللی ازبکستان، مرکز تمدن اسلامی، مرکز تحقیقات علمی امام البخاری، آکادمی علوم ازبکستان و وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط، همراه با دانشگاه الازهر (مصر) برگزار شد.

هدف از برگزاری این کنفرانس نمایاندن حقیقت و معنای تعلیمات ماتریدی، آموزه های عمیق میراث امام ماتریدی، تبلیغ و معرفی گسترده سهم بی نظیر و ارزشمند او در سطح بین المللی است.

در این کنفرانس شخصیت های مذهبی، دانشمندان اسلامی، رهبران موسسات آموزشی معتبر و مراکز تحقیقاتی بیش از 70 کشور، مانند آلمان، اردن، اندونزی، مالزی، پاکستان، روسیه، ترکیه، اوکراین، سویس، و قزاقستان شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس ابو منصور ماتریدی و تعلیمات ماتریدیه در سمرقند برگزار شد

کنفرانس ابو منصور ماتریدی و تعلیمات ماتریدیه در سمرقند برگزار شد