مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-04پزشكي

خبازان نکات بهداشتی درخصوص ویروس کرونا را جدی بگیرند


رحمدل بامری روز چهارشنبه در نشست کارگروه گندم، آرد و نان چابهار اظهار داشت: این شهرستان در سطح کشور دارای شرایط متفاوتی بوده و نگاه های زیادی متوجه این منطقه است بنابراین تامین نان با کیفیت برای شهروندان و گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند بسیار با اهمیت است.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، خبازان ضمن رعایت مسائل بهداشتی فردی و ضدعفونی کردن محیط کسب و کار، همکاری و هماهنگی لازم را با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند.

فرماندار چابهار از نانوایانی که در بحث سیل، نسبت به تهیه و تامین نان سیلزدگان همکاری داشتند قدردانی کرد و افزود: کارهای انسان دوستانه توسط هر صنفی ماندگار و اجر و ثواب زیادی دارد.

وی ادامه داد: مهمترین موضوعی که در بازدیدهای نظارتی دوره ای با آن مواجه هستیم، موضوع عدم حضور متصدیان خبازی ها در محل واحد صنفی است که این موضوع می تواند تاثیر زیادی در کیفیت پخت نان و رعایت مسایل بهداشتی داشته باشد.

بامری بر برنامه ریزی، طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و کشیک خبازی ها نیز تاکید کرد.

وی گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا و ضرورت آمادگی نانوایان و انجام اقدامات پیشگیرانه، دوره آموزشی مرتبط توسط نماینده شبکه بهداشت و درمان و با حضور متصدیان خبازی های در محل اتاق اصناف چابهار برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبازان نکات بهداشتی درخصوص ویروس کرونا را جدی بگیرند

خبازان نکات بهداشتی درخصوص ویروس کرونا را جدی بگیرند