مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-04پزشكي

هفته آینده اوج شیوع کرونا در آذربایجان غربی


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: آمار مبتلایان کرونا در استان در حال افزایش بوده و پیش بینی می شود هفته آینده پیک ابتلای کرونادر استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد آقازاده صبح چهارشنبه در نشست خبری مشترک با اعضای قرارگاه استانی با موضوع کرونا ویروس در آذربایجان غربی افزود: برآورد ما این است که هفته آینده آمار افراد ابتلاء به ویروس کرونا در استان شدت پیدا می کند و پیک درگیری افزایش پیدا می کند و از مردم انتظار داریم موارد بهداشتی را رعایت کرده و از ترددهای غیرضرور پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی استان طی هفته گذشته پاکی بود عنوان کرد: استان ما استان پاکی بود، وسعت کار و درگیری ما به حدی بود که باید شبانه روزی کار می کردیم، زلزله قطور هم موجب شد حجم کار افزایش یاید چرا که باید منطقه زلزله زده را کنترل می کردیم.

آقازاده اضافه کرد: در آذربایجان غربی تا این اواخر آلودگی به ویروس کرونا مشاهده نشد تا اینکه 150 نفر نمونه اخذ شد که تست کرونای هفت مورد مثبت بود، بر اساس آخرین آمار از حدود 150 نمونه در استان 11 نفر خوی و مابقی سایر قسمت های استان بود که تاکنون جواب تست 47 نفر منفی اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده اوج شیوع کرونا در آذربایجان غربی

هفته آینده اوج شیوع کرونا در آذربایجان غربی