مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:562020-03-04اجتماعي

تعطیلی کلاس های آموزش رانندگی/ تعویق مهلت تمدید معاینه فنی و گواهینامه


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از لغو کلاس های آموزش رانندگی و نیز امکان تعویق تمدید معاینه فنی و گواهینامه های منقضی شده تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از لغو کلاس های آموزش رانندگی و نیز امکان تعویق تمدید معاینه فنی و گواهینامه های منقضی شده تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید کمال هادیانفرر در حاشیه بازدید از مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک با حضور در جمع خبرنگاران درباره تهمیدات پلیس راهور برای مقابله با ویروس کرونا در اماکن تجمعی مرتبط با این پلیس اظهار کرد: بنا بر تدابیر اتخاذ شده، آن دسته از خودروها که معاینه فنی شان به اتمام رسیده تا 15 اردیبهشت امکان تردد بدون جریمه در سطح شهر را دارند بنابراین رانندگان می توانند دریافت معاینه فنی را به روزهای آتی موکل کنند.

هادیانفر در مورد گواهینامه های منقضی شده هم گفت: رانندگانی که گواهینامه رانندگی شان اعتبارش به پایان رسیده تا پایان 15 اردیبهشت برای تمدید گواهی نامه مهلت دارند و طی این مدت جریمه نخواهند شد.

رییس پلیس راهور ناجا در مورد آموزشگاه های رانندگی و فعالیت آنها نیز گفت: بنا بر ابلاغیه ای که صادر کردیم تمامی کلاس های آموزش رانندگی تعطیل شده و آزمون آیین نامه در هیچ جا برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی کلاس های آموزش رانندگی/ تعویق مهلت تمدید معاینه فنی و گواهینامه

تعطیلی کلاس های آموزش رانندگی/ تعویق مهلت تمدید معاینه فنی و گواهینامه