مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-04سياسي

مجلس یازدهم خلاء های قانونی خصوصی سازی ها را رفع کند


منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم با اشاره به واگذاری های ایراددار شرکت های دولتی در طول سال های اخیر گفت: مجلس آتی باید خلا ءهای قانونی این واگذاری ها را رفع کند.

- جعفر قادری منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اولویت های مجلس آتی اظهار داشت: مهمترین اولویت مجلس یازدهم باید کمک به تسهیل و رونق تولید در کشور باشد که این نگاه مستلزم رفع اشکالات قانونی و رفع خلاء های این حوزه است و به همین جهت نمایندگان مجلس باید به وظایف نظارتی خود در به منظور رفع موانع تولید و کمک به بهبود اشتغال کشور عمل کنند.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم تصریح کرد: درآمدهای نفتی کشورمان با توجه به تحریم های ظالمانه کاهش پیدا کرده است و دولت و مجلس در بودجه سال 99 نشان دادند که به دنبال اداره کشور با مالیات و فشار بر مردم و فعالان حوزه تولید هستند این در حالی است که ما با عدم رونق تولید مواجه هستیم.

ضمن اینکه سایر منابع درآمدی دولت هم در حدی نیست که بتوان پاسخگوی هزینه های کشور باشد؛ کسری درآمدهای نفتی هم زیاد است.

**مالیات تورمی بدترین شکل تأمین منابع مالی درآمدی دولت وی گفت: استقراض از بانک مرکزی یا انتشار اسناد خزانه می تواند منجر به رشد نقدینگی و افزایش نرخ تورم و کاهش قدرت خرید مردم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم خلاء های قانونی خصوصی سازی ها را رفع کند

مجلس یازدهم خلاء های قانونی خصوصی سازی ها را رفع کند