مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:362020-03-04ورزشي

ثبت نام 263 نفر هرمزگانی در جشنواره حضرت علی اکبر(ع)


263 نفر از جوانان هرمزگانی در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری از برگزاری پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جهت شناسایی و معرفی جوانان برتر استان هرمزگان در فروردین ماه 99 خبر داد.

وی افزود: این جشنواره در شاخص های، مبتکر و مخترع، طلبه، علم و فناوری، سرباز، هنری، کارآفرین، فعال اجتماعی، قرآنی، گردشگری و ورزشی است که در 18 فروردین 99 در تالار شهید آوینی بندرعباس با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان داشت: این جشنواره به منظور شناسایی و معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر با هدف زمینـه سازی ارزش های متعالی، روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری، ایجاد زمینه های مشارکت در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از فعالیت های هویت آفرین، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش نهادن به اندیشه های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جشنـواره حضرت علی اکبـر(ع) همه ساله در روز جوان 11 شعبان، سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 263 نفر هرمزگانی در جشنواره حضرت علی اکبر(ع)

ثبت نام 263 نفر هرمزگانی در جشنواره حضرت علی اکبر(ع)