مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-04پزشكي

بهره مندی از خدمات مشاوره 1480 در پیشگیری از ویروس کرونا


خط مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی آماده ارائه مشاوره در زمینه کاهش استرس و اضطراب همشهریان در مواقع بحرانی و استرس های ناشی از شیوع ویروس کووید 19 به صورت رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، زهرا امینی ظهر امروز در بازدید از مراکز مشاوره 1480 با اشاره به اینکه خط 1480 در همه شهرستان ها ی استان قابل دسترسی است، اظهار کرد: این خط در خصوص مسائل مختلف از  به افراد ارائه مشاوره می دهد و در حال حاضر بصورت اختصاصی  مشکلات روانشناختی مثل استرس و اضطراب  در زمینه ویروس کووید 19 اقدام می کند که در این زمینه می توان از مشاوران این خط کمک گرفت.

وی با اشاره به اضطراب و ترس هایی که درخصوص ویروس کرونا وجود دارد، ادامه داد: علاوه بر خودمراقبتی که شهروندان در شرایط فعلی باید انجام دهند بهره مندی از خدمات مشاوره می تواند کمک کننده باشد.

امینی گفت: خط مشاوره تلفنی 1480 صدای مشاور  همه روزه  از ساعت 8 صبح تا 8 شب  به صورت  رایگان خدمات مشاوره و روانشناختی  را در استان  ارائه می نماید مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: هم استانی های بدون مراجعه حضوری و از طریق خط ارتباطی 1480 می توانند سوالات و مشکلات خودشان را مطرح نموده و پاسخ را از مشاوران بهزیستی دریافت نمایند وی  بیان کرد: این سامانه آماده ارایه مشاوره های روانشناسی توسط رواشناسان سازمان بهزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از خدمات مشاوره 1480 در پیشگیری از ویروس کرونا

بهره مندی از خدمات مشاوره 1480 در پیشگیری از ویروس کرونا