مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-04سياسي

رادیو ایران به نقش همبستگی ملی در مقابله با کرونا می پردازد


برنامه این هفته «بحث روز» گروه سیاسی رادیو ایران با حضور کارشناسان حوزه اجتماعی و مسئولان گشت های سازمان تعزیرات به نقش همبستگی ملی در برابر کرونا می پردازد.

- برنامه این هفته بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران با حضور کارشناسان حوزه اجتماعی و مسئولان گشت های سازمان تعزیرات به نقش همبستگی ملی در برابر کرونا می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو، با گذشت حدود 2 هفته از شروع کرونا در کشور و همدلی مردم و مسئولان برای مقابله با آن از یک سو و سوء استفاده برخی سوداگران از این موضوع برای احتکار و گرانفروشی کالاهای بهداشتی از سوی دیگر؛ برنامه این هفته بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران به موضوع همبستگی کلی می پردازد.

این برنامه با حضور سید عبدالرضا حسینی کارشناس حوزه اجتماعی و از مدیران شهری تهران و حسین ایزدی رییس مجتمع گشت های ویژه اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران به بررسی نقش تعامل مردم و حکومت و همگرایی اجتماعی در بحران های نظیر این اتفاق خواهد پرداخت.

برنامه بحث روز کاری از گروه سیاسی رادیو ایران به تهیه کنندگی و سردبیری میثم پور اعظم هر چهارشنبه در نیمه دوم سال از ساعت 12:40 تا 13:30 به صورت زنده و مستقیم روی آنتن می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو ایران به نقش همبستگی ملی در مقابله با کرونا می پردازد

رادیو ایران به نقش همبستگی ملی در مقابله با کرونا می پردازد