مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-04سياسي

پاسخ به شبهاتی در خصوص نقش پروازهای چین در انتقال کرونا به ایران


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با رد اتهامات وارده به شرکت هواپیمایی انجام دهنده پروازهای چین، دامن زدن به این اتهام در فضای مجازی را غیر منصفانه دانست.

- رضا جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص شائبه هایی مبنی بر انتقال ویروس کرونا به کشورمان به دلیل ادامه پروازهای یک شرکت هواپیمایی به چین در ایامی که کرونا در این کشور در حال رشد بود، اظهار داشت: پس از اعلام شیوع این بیماری، محور اصلی فعالیت های ما در سازمان هواپیمایی کشوری، دستورات و توصیه های وزارت بهداشت و درمان بود؛ چون ما هم باید پاسخگوی دولت باشیم و هم به سازمان جهانی هوانوردی (ایکائو) توضیحاتی را ارائه بدهیم.

وی افزود: ما حق نداریم در خصوص مسائل بهداشتی تصمیم بگیریم؛ تصمیم گیری در خصوص لغو یا تعلیق پروازها و نیز ادامه دار بودن آنها یا صدور مجوز پروازهای موردی در خصوص ویروس کرونا با توجه به اهمیت موضوع که یک مسأله بین المللی است، به تنهایی به سازمان هواپیمایی کشوری مربوط نمی شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: در فضای مجازی این اتهامات به یکی از شرکت های هواپیمایی مبنی بر ادامه پروازهای این ایرلاین به چین، سبب شیوع ویروس کرونا در ایران شده، منتشر شد که این اتهامات، حقیقت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به شبهاتی در خصوص نقش پروازهای چین در انتقال کرونا به ایران

پاسخ به شبهاتی در خصوص نقش پروازهای چین در انتقال کرونا به ایران