مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:062020-03-04سياسي

تجمعات جمعه آخرسال و چهارشنبه سوری یک خطر بسیار جدی برای فراگیرشدن کرونا است


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تجمعات جمعه آخرسال و چهارشنبه سوری یک خطر بسیار جدی برای فراگیرشدن کرونا دانست و گفت: رها کردن ماسک و دستکش آلوده در فضاهای عمومی سلامت شهروندان را به خطر می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهرداد سالاری امروز در نشست گردهمایی شهرداران سراسر استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد؛ اظهار داشت: سال 98 یک سال ویژه و بسیار پرکار بود.

در ابتدای سال و در حالی که استان مشغول تکمیل روند بازسازی در مناطق زلزله زده بود، یکباره با بارش های سیل آسا و ویران گر فروردین ماه مواجه شدیم.

در ادامه نیز  با مناسبت ها و رویدادهای مهمی مانند ایام اربعین، اغتشاشات آبان ماه و دغدغه حفظ اموال عمومی و انتخابات اسفند 98 روبرو بودیم.

 وی افزود: خوشبختانه در تمامی این رویدادها استان کرمانشاه از یک فرماندهی بسیار هوشمندانه و مدبرانه برخودار بود و با موفقیت این رویدادها را پشت سر گذاشت.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: در بحران اخیر کرونا نیز با اتخاذ تصمیمات بسیار خوب و به موقع توسط مهندس بازوند به عنوان فرمانده بحران در استان، یک سیستم نظارت و پیشگیری و کنترل بسیار خوب در استان شکل گرفته است و خوشبختانه این اقدامات با همراهی و همدلی همه شهروندان عزیز و دغدغه مند کرمانشاهی به خوبی پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات جمعه آخرسال و چهارشنبه سوری یک خطر بسیار جدی برای فراگیرشدن کرونا است

تجمعات جمعه آخرسال و چهارشنبه سوری یک خطر بسیار جدی برای فراگیرشدن کرونا است