مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-04ورزشي

امید در ورزش معلولین قم / بسکتبال با ویلچر باز هم پارالمپیکی شد


دومین حضور متوالی یک نماینده از استان قم در مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی های پارالمپیک 2020 توکیو با تصمیم جدید کمیته ملی پارالمپیک قطعی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سال 2016 و بازی های پارالمپیک ریودوژانیرو در کشور برزیل بود که نخستین بار ورزش استان قم با درخشش یک بازیکن جوان و مستعد به نام محمد محمدنژاد توانست سهمیه این بازی ها در رشته بسکتبال با ویلچر را کسب کند و در مهمترین رویداد ورزشی دنیا اعلام حضور کند.

حالا چهار سال از آن اتفاق گذشته و بعد از حضور موفق تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در بازی های قهرمانی آسیا و انتخابی پارالمپیک که در شرق قاره کهن به انجام رسید و تیم ملی ایران با حضور بازیکنان با انگیزه خود بین سه تیم برتر قرار گرفت، موجی از شادی بین علاقمندان به این رشته و ورزشکاران حرفه ای آن به وجود آمد، چرا که بار دیگر بسکتبال با ویلچر پارالمپیکی شده و قم نیز در آن سهم دارد.

  رتبه سومی آسیا و دومین سهمیه پارالمپیک در ورزش قم رتبه سوم مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به معنی گرفتن سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران محسوب می شود، اتفاق خوشایند و دستاورد بزرگی که ورزش قم نیز به واسطه داشتن یک ملی پوش معلول بسکتبالیست در ترکیب تیم ملی از آن نفع می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید در ورزش معلولین قم / بسکتبال با ویلچر باز هم پارالمپیکی شد

امید در ورزش معلولین قم / بسکتبال با ویلچر باز هم پارالمپیکی شد