مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:152020-03-04سياسي

2500 پروژه عمرانی نیمه تمام در اردبیل وجود دارد


معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 2 هزار و 500 پروژه عمرانی نیمه تمام در استان وجود دارد.

- علی اسلامی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: تمام تلاش مدیران دستگاه های اجرایی و مقام عالی استان بر این است تا در سال آینده نیز تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت کارها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه 59 بازدید از پروژه های عمرانی استان توسط کارگروه نظارت انجام شده است، خاطرنشان کرد: در سالجاری 9 جلسه شورای فنی استان برگزار شده که در این جلسات 39 دستور کار مورد بررسی قرار گرفته و در مجموع 60 مصوبه شورا نیز در طول سالجاری اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه های مختلف شورای فنی خاطرنشان کرد: کارگروه آموزش و ترویج ضوابط فنی و اجرایی در سالجاری سه جلسه برگزار کرده که در کنار این جلسات نسبت به برگزاری 17 دوره آموزشی برای مجریان و عوامل دخیل در حوزه عمران و آبادانی اقدام کرده است.

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از برگزاری 4 هزار و 958 نفر ساعت دوره آموزشی برای گروه های مختلف فنی و اجرایی خبر داد و گفت: این افراد آموزش دیده موفق به اخذ گواهینامه از مرکز آموزش و پژوهش سازمان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 پروژه عمرانی نیمه تمام در اردبیل وجود دارد

2500 پروژه عمرانی نیمه تمام در اردبیل وجود دارد