مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 20:452020-03-03سياسي

20 بهمن 98 سرآغاز انتشار کرونا در شهر سقز اعلام شد


ستاد کنترل کرونا ویروس شهرستان سقز در اطلاعیه ای بهداشتی که امروز خطاب به مردم این شهرستان صادر کرده، تأیید کرد که انتشار این بیماری عفونی و ویروسی در این شهرستان از 20 بهمن ماه 1398 آغاز شده است.

- ایسنا/کردستان ستاد کنترل کرونا ویروس شهرستان سقز در اطلاعیه ای بهداشتی که امروز خطاب به مردم این شهرستان صادر کرده، تأیید کرد که انتشار این بیماری عفونی و ویروسی در این شهرستان از 20 بهمن ماه 1398 آغاز شده است.

از نظر ستاد کنترل کرونا ویروس شهرستان سقز، موارد اولیه ابتلا و انتقال بیماری از 20 بهمن 1398 روی داده و از طریق حضور افراد بیمار در مراسم ترحیم در مسجد حضرت عمر (رض) و سایر مساجد در آن تاریخ و نیز تالارهای عروسی و دیگر تجمعات به سایر افراد و خانواده ها منتقل شده است.

مسئولان بهداشت و درمان سقز از افرادی که در آن تاریخ در چنین محل هایی حضور داشته اند درخواست کرد با انجام خود مراقبتی و قرنطینه فردی به مدت 14 روز در منزل بمانند.

در این اطلاعیه بهداشتی البته گفته شده اگر فردی نشانه های جدی ابتلای به کرونا ویروس را داشته باشد می تواند برای درمان به مراکز درمانی مراجعه کند.

سقز از کانون های درگیر بیماری کرونا در کردستان است و امروز سه شنبه 13 اسفند ماه رسما مرگ دو نفر که به دلیل داشتن نشانه های بیماری کرونا در بیمارستان این شهر بستری بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 بهمن 98 سرآغاز انتشار کرونا در شهر سقز اعلام شد

20 بهمن 98 سرآغاز انتشار کرونا در شهر سقز اعلام شد