مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 17:402020-03-03سياسي

کشف و ضبط پنج میلیون جفت دستکش لاتکس در اشتهارد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد گفت: نزدیک به پنج میلیون جفت انواع دستکش لاتکس و جراحی از یک واحد تولیدی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد نوروزی با اعلام خبر کشف و ضبط یک انبار بزرگ اقلام بهداشتی در این شهرستان، گفت: در پی دستور رییس قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان البرز و با تشدید نظارت دادستانی و رصد اطلاعاتی یک انبار غیرمجاز اقلام بهداشتی در یکی از شرکت های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد توسط اطلاعات سپاه شهرستان کشف و ضبط شد.

وی افزود: اقلام کشف شده از این واحد تولیدی شامل سه و نیم میلیون جفت انواع دستکش استریل جراحی و لاتکس غیر استریل، یک میلیون جفت دستکش لاتکس و ونیل فله ای و حدود یک میلیون و دویست هزار عدد سرنگ انسولین است که در این شرکت پس از تولید احتکار شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه بلافاصله پس از کشف این اقلام، دستورات قضایی برای عرضه در شبکه توزیع استان البرز صادر شده است، گفت: با تشدید نظارت دادستانی و رصدهای اطلاعاتی و انتظامی هرگونه فعالیت اخلال گرانه در توزیع و عرضه اقلام بهداشتی، شناسایی و برخورد شدید قضایی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط پنج میلیون جفت دستکش لاتکس در اشتهارد

کشف و ضبط پنج میلیون جفت دستکش لاتکس در اشتهارد