مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 17:202020-03-03اجتماعي

مذاکره برای رفع ممنوعیت تردد بار و مسافر از مرز بازرگان ادامه دارد


مدیرکل گمرک بازرگان آخرین وضعیت مرز بازرگان را تشریح کرد و گفت: درصدد هستیم مشکل عدم اجازه کشور ترکیه برای تردد مسافران از مرز بازرگان را مرتفع کنیم.

- صادق نامدار روز سه شنبه 13 اسفند ماه در جمع خبرنگاران منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه پذیرش مسافران ورودی از طرف ترکیه به ایران مشکلی ندارد و با تمهیدات و کنترل بهداشتی هم مسافران و هم کامیون ها می توانند وارد کشور شوند، افزود: در حال حاضر به دلیل انتشار بیماری کرونا ویروس، طرف ترکیه ای هیچگونه اتباع ایرانی و مسافران را از مرز بازرگان پذیرش نمی کند و فقط اتباع خود کشور مذکور بصورت محدود می توانند تردد کنند.

وی همچنین تاکید کرد: مسئولین گمرک و سازمان منطقه آزاد تجاری _ صنعتی ماکو درخواست نشست اضطراری با مسئولین، مرزبانی و گمرک استان آغری ترکیه برای بازگشایی و تردد مسافران و کامیون ها از مرز بازرگان کرده است که امید داریم با این نشست بخشی از مشکل عدم تردد در این مرز مرتفع شود.

مدیرکل گمرک بازرگان در ادامه افزود: ترکیه به منظور قرنطینه مسافران ورودی اقدام به احداث بیمارستان صحرایی کرده که ظرفیت پذیرش آن 60 نفر است.

نامدار با بیان اینکه کامیون های ایرانی تا رفع مشکل مذکور اجازه ترانزیت به کشور ترکیه را ندارند، افزود: در سمت ترکیه نیز به ظرفیت 100 کامیون محل های قرنطینه در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره برای رفع ممنوعیت تردد بار و مسافر از مرز بازرگان ادامه دارد

مذاکره برای رفع ممنوعیت تردد بار و مسافر از مرز بازرگان ادامه دارد