مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-03سياسي

استاندار اصفهان: کاهش تجمعات، نقش مهمی در مدیریت بیماری کرونا دارد


عباس رضایی روز سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس بررسی وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های استان که با حضور فرمامداران برگزار شد، افزود: ماندن در منزل و جلوگیری از هرگونه تجمع، مهمترین نقش را در کنترل این بیماری دارد.

وی گفت: ستادهای شهرستانی مدیریت بیماری کرونا به صورت روزانه و منظم جلسات خود را تشکیل دهند و گزارش مسائل، پیشنهادها و مصوبات خود را به استان اطلاع دهند.

وی همچنین خواستار توجیه ائمه جمعه و جماعات در باره محدودیت برگزاری نمازهای جمعه و جماعت با بهره گیری از ظرفیت شبکه بهداشت شهرستان ها شد.

استاندار اصفهان با اشاره به محدودیت های ایجاد شده در زیارت حرم امام هشتم و حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: در جایی که متولیان امر برای این حرم های مطهر چنین تصمیماتی اتخاذ می کنند، تلاش شود تا زیارت سایر بقاع متبرکه و امام زادگان واجب التعظیم نیز تعطیل شوند.

رضایی تاکید کرد: امروز مراسم رونمایی از 22 طرح صنعت آب و برق با بیش از 10 هزار میلیارد ریال هزینه در استان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر نیرو افتتاح شد.

وی تاکید کرد: با هماهنگی اداره اطلاعات، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی باید نسبت به پایش فضای مجازی اقدام و گزارش اقدامات آنها به استان ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: کاهش تجمعات، نقش مهمی در مدیریت بیماری کرونا دارد

استاندار اصفهان: کاهش تجمعات، نقش مهمی در مدیریت بیماری کرونا دارد