مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 13:402020-03-03سياسي

چالش لبخند؛ چالش شادی؛ زنده باد زندگی!


قطعا این روزهای کرونا هم می گذرد و سال ها درباره آن حرف خواهیم زد اما چه خوب است که ما خاطراتی از عقلانیت و شاد بودنمان برای تعریف داشته باشیم تا شرح زانوی غم بغل کردن! - قطعا این روزهای کرونا هم می گذرد و سال ها درباره آن حرف خواهیم زد اما چه خوب است که ما خاطراتی از عقلانیت و شاد بودنمان برای تعریف داشته باشیم تا شرح زانوی غم بغل کردن! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران نوشت: انسان همیشه به بودن امید دارد و از پس تمام اتفاقات خرد و درشت تاریخ، عاقبت به زندگی خود ادامه داده است، بعد از یخبندان ها، طوفان ها، طاعون ها، وباها، بعد از جنگ اول جهانی و جنگ دوم و.

همچنان زندگی ادامه داشته و دارد.

زندگی زیباست ای زیبا پسند زنده اندیشان به زیبایی رسند آری، آنچه می ماند زندگی و بیش از آن امید به زندگی است.

حال در این روزهای کرونایی چالش هایی در دنیای مجازی شکل گرفته است، مانند چالش لبخند و چالش رقص کادر درمان درگیر مستقیم با کرونا .

بسیاری در این چالش ها شرکت کرده اند و برخی هم با عبوسی و ناراحتی این اتفاقات را بیهوده می دانند یا به قول خودشان دلیلی و دلی برای لبخند ندارند.

به هر روی هر شخصی آزاد است هرگونه که دوست دارد برای خودش و زندگی خودش تصمیم بگیرد ولی یادمان باشد که همه ما با یک موقعیت مشابه درگیریم و حداقل سعی کنیم کمی آن چهره ناراحت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش لبخند؛ چالش شادی؛ زنده باد زندگی!

چالش لبخند؛ چالش شادی؛ زنده باد زندگی!