مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-03دانش

بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور برگزار شد


رییس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین در کشور خبر داد.

- محمد رضا کشاورزی رییس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: با وجود تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و الزامات احتیاطی به دلیل شرایط کنونی کشور، واحدالکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با بهره گیری از ظرفیت های منحصر به فرد در حوزه آموزش آنلاین و مجازی، بزرگترین چالش کدنویسی آنلاین کشور را با عنوان چکاوا برگزار کرد.

وی افزود: در این مسابقه برنامه نویسی آنلاین نفرات بسیاری ثبت نام کرده و قریب به 400 نفر از منتخبین برنامه نویسی برجسته کشور به صورت همزمان حضور داشتند.

   برگزاری رویداد هیجان انگیز در حوزه الگوریتمی  رییس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این رویداد هیجان انگیز که در حوزه الگوریتمی برگزار شد و حدود چهار ساعت به طول انجامید، برنامه نویسان حرفه ای در گروه های مختلف سنی و از سراسر کشور توانستند براساس آشنایی با هر گونه زبان برنامه نویسی، مهارت خود را محک زده و با سایر برنامه نویسان به رقابت بپردازد.

چتر حمایت معنوی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برای برترین ها  وی ادامه داد: با توجه به سطح کیفی و کمی بالای این رویداد تصحیح پاسخ نامه های ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور برگزار شد

بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور برگزار شد