مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-03ورزشي

گزارش ویژه IPC از درگذشت رحمان: سیامند الهام بخش زنان و مردان بیشماری بود


سایت IPC در گزارشی با اشاره به درگذشت رحمان نوشت: سیامند رحمان الهام بخش زنان و مردان بیشماری در ورزش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک در پی درگذشت سیامند رحمان گزارش ویژه ای از زندگی او منتشر کرده است.

در این گزارش آمده: روز یکشنبه 11 اسفند ماه سیامند رحمان؛  قهرمان دو دوره بازی های پارالمپیک بدلیل ایست قلبی در زادگاه خود شهر اشنویه درگذشت.

سیامند با داشتن 31 سال سن وعنوان قویترین ورزشکار جهان در دو دوره بازی های پارالمپیک برای بسیاری از وزنه برداران و ورزشکاران فعال در جنبش پارالمپیک همواره بعنوان یک مدل مطرح است؛ ورزشکاری که همواره با رفع محدویت ها توانسته رکوردهای جهانی را ثبت نماید و سبب الهام بخشی زنان و مردان بیشماری در ورزش شود.

ورزشکاران، مربیان و انجمن های مختلف از فوت وی شگفت زده شده اند و پیام های تسلیت خود را به خانواده و دوستان سیامند ارسال کرده اند.

در راستای تبلور قدرت و رکوردهای وی در زمان فعالیت ورزشی، رییس کمیته پارالمپیک آسیا (APC) آقای مجید راشد بهمراه یک فیلم کوتاه پیام خود را بدین مضمون ارسال نمود: دستاوردهای سیامند نشان از یک ورزشکار باوقار حتی بیرون از میادین ورزشی بود؛ مردی با شخصیت که همواره در برابر دیگران از خود فروتنی نشان می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ویژه IPC از درگذشت رحمان: سیامند الهام بخش زنان و مردان بیشماری بود

گزارش ویژه IPC از درگذشت رحمان: سیامند الهام بخش زنان و مردان بیشماری بود