مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-03اقتصادي

5 واحد عرضه کننده قلیان در خراسان جنوبی پلمب شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر حیدری افزود: با توجه به مطالبات عمومی شهروندان، شیوع ویروس کرونا و استفاده مشترک مشتریان از ابراز و وسایل قلیان، برابر دستور دادستان استان به تمامی متصدیان واحدهای صنفی قهوه خانه و سفره خانه ها در سطح استان ابلاغ شد تا اطلاع ثانوی استفاده و عرضه هر گونه قلیان به مشتریان ممنوع است.

وی گفت: در راستای اجرایی شدن این طرح، ماموران پلیس اماکن شهرستان بیرجند با همکاری و گشت مشترک اداره بهداشت در مرکز استان، طرح نظارت بر سفره خانه های شهرستان بیرجند را با هماهنگی مقام قضایی به مرحله اجرا گذاشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در این طرح از 23 واحد صنفی سفره خانه سنتی بازدید و در این راستا به متصدیان 18 واحد صنفی تذکر و از آنان تعهد کتبی گرفته شد همچنین پنج واحد صنفی متخلف علیرغم تذکرات شفاهی و کتبی که رعایت نکرده بودند با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری با اعزام 37 اکیپ گشت کنترلی ماموران اماکن شهرستان بیرجند، طرح مبارزه با عرضه قلیان در سطح منازل مسکونی و واحدهای زیرزمینی اجرا و در این راستا تعداد 70 واحد پلمب و تعطیل شده است همچنین در مناطق نمونه گردشگری بند امیرشاه و بند دره با همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 واحد عرضه کننده قلیان در خراسان جنوبی پلمب شدند

5 واحد عرضه کننده قلیان در خراسان جنوبی پلمب شدند