مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-03پزشكي

کرونا را با نان به خانه نبرید!


در اکثر نانوایی ها به جز فردی که نان را از تنور درآورده و در اختیار مردم قرار می دهد، فردی برای گرفتن پول مستقر شده تا مثل قبل نباشد که یک نفر هم پول بگیرد و هم نان به مردم بدهد.

- ایسنا/البرز رییس اتحادیه نانوایان البرز گفت: در اکثر نانوایی ها به جز فردی که نان را از تنور درآورده و در اختیار مردم قرار می دهد، فردی برای گرفتن پول مستقر شده تا مثل قبل نباشد که یک نفر هم پول بگیرد و هم نان به مردم بدهد.

حجت الله نصیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، لزوم رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در محیط های پرتردد دو چندان شده است.

وی اظهار کرد: هرچند مردم می توانند برای پیشگیری از ابتلا به کرونا از حضور در برخی از مکان های عمومی خودداری کنند ولی برای خرید نان چاره ای جز مراجعه به نانوایی ندارند.

وی توضیح داد: به تمامی واحدهای نانوایی دستورالعمل های بهداشتی لازم برای حفظ بهداشت کارکنان و مراجعه کنندگان ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: در اکثر نانوایی ها به جز فردی که نان را از تنور درآورده و در اختیار مردم قرار می دهد، فردی برای گرفتن پول مستقر شده تا مثل قبل نباشد که یک نفر هم پول بگیرد و هم نان به مردم بدهد.

نصیری تاکید کرد: مردم باید تا حتی الامکان برای پرداخت هزینه نان از جابه جایی پول نقد خودداری و از دستگاه کارتخوان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا را با نان به خانه نبرید!

کرونا را با نان به خانه نبرید!