مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-03اجتماعي

بنای ما معلم محوری است /جزییات تدریس مجازی در مدارس


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: با وجود اینکه مدارس تعطیل هستند اما با تلاش همه معلمان و با استفاده از شبکه های اجتماعی و بستر اینترنت جریان آموزش در استان قطع نشده است.

- علیمراد کرمی صبح امروز در نشست ویدئو کنفرانس با شورای معاونین و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان و مناطق 18 گانه استان گفت: در بحث ویروس کرونا، اولویت نخست ما در آموزش و پرورش حفظ سلامتی دانش آموزان است و سپس قطع نشدن جریان آموزش برای ما اهمیت دارد.

وی ادامه داد: با افزایش اطلاعات، کاهش اضطراب و رعایت نکات بهداشتی می توان از این بیماری پیشگیری کرد که با همکاری فرهنگیان و خانواده ها از این بحران عبور خواهیم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء کیفیت سلامت و بهداشت مدارس با وجود اینکه مدارس در دوره تعطیلی قرار دارند اما همه مدارس استان ضدعفونی شده اند.

برای افزایش اطلاعات فرهنگیان یک دوره ضمن خدمت با عنوان پیشگیری از بیماری های تنفسی حاد در 4 کلاس و با ظرفیت 6 هزار نفر برنامه ریزی شده که تاکنون 5 هزار فرهنگی استان در این دوره ثبت نام کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: با وجود اینکه مدارس تعطیل هستند اما با تلاش همه معلمان با استفاده از شبکه های اجتماعی و بستر اینترنت جریان آموزش در استان قطع نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای ما معلم محوری است /جزییات تدریس مجازی در مدارس

بنای ما معلم محوری است /جزییات تدریس مجازی در مدارس