مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-03اجتماعي

همه مدارس استان بوشهر ضدعفونی شدند/ برگزاری کلاس های درس مجازی


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری کلاس های درس مجازی برای دانش آموزان خبر داد و گفت: همه مدارس استان بوشهر ضدعفونی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیمراد کرمی صبح سه شنبه در نشست ویدئو کنفرانس با شورای معاونین و مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق اظهار داشت: در بحث ویروس کرونا، اولویت نخست ما در آموزش و پرورش حفظ سلامتی دانش آموزان است و سپس قطع نشدن جریان آموزش برای ما اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: با افزایش اطلاعات، کاهش اضطراب و رعایت نکات بهداشتی می توان از این بیماری پیشگیری کرد که با همکاری فرهنگیان و خانواده ها از این بحران عبور خوایم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: برای ارتقای کیفیت سلامت و بهداشت مدارس با وجود اینکه مدارس در دوره تعطیلی قرار دارند اما همه مدارس استان ضدعفونی شده اند.

آموزش فرهنگیان وی افزود: برای افزایش اطلاعات فرهنگیان یک دوره ضمن خدمت با عنوان پیشگیری از بیماری های تنفسی حاد در چهار کلاس و با ظرفیت شش هزار نفر برنامه ریزی شده که تا کنون 5 هزار فرهنگی استان در این دوره ثبت نام کرده اند.

کرمی ادامه داد: با وجود اینکه مدارس تعطیل هستند اما با تلاش همه معلمان با استفاده از شبکه های اجتماعی و بستر اینترنت جریان آموزش در استان قطع نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مدارس استان بوشهر ضدعفونی شدند/ برگزاری کلاس های درس مجازی

همه مدارس استان بوشهر ضدعفونی شدند/ برگزاری کلاس های درس مجازی