مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-03فرهنگي

تضمین بازگشت مخاطبان تئاتر و سینما چیست؟/ سکوت غیرمسئولانه ارشاد!


حمیدرضا نعیمی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر معتقد است یکی از سخت ترین معضلات گروه های تئاتری این است که با کنترل ویروس «کرونا» و پایان تعطیلی ها، - حمیدرضا نعیمی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر معتقد است یکی از سخت ترین معضلات گروه های تئاتری این است که با کنترل ویروس کرونا و پایان تعطیلی ها، تضمینی برای حضور مخاطب در سالن ها نیست.

حمیدرضا نعیمی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر که قرار است از 7 فروردین سال 99 نمایش فردریک را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد، درباره شرایط و تعطیلی پیش آمده به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به خبرنگار مهر گفت: در این شرایط بسیار سخت و بحرانی تجربه نشده، آرزوی سلامتی برای همه ملت ایران و قطعا برای خانواده بزرگ تئاتر دارم.

از طرفی ویدئوها و اتفاقات خوبی در میان این دردمندی از خانواده پزشکی ایران می بینیم که باید برایشان درود بفرستیم که معنای واقعی پزشکی را بار دیگر برای ما تعریف کردند و نشان دادند که فرشتگان شهرها هستند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: قرار بود از 7 فروردین سال 99 نمایش فردریک را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببریم که تا این لحظه نشست و تعاملی بین ما و مدیران اداره کل هنرهای نمایشی و تئاتر شهر شکل نگرفته و فقط به ما اعلام شده که تا 16 اسفند تمرین و اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمین بازگشت مخاطبان تئاتر و سینما چیست؟/ سکوت غیرمسئولانه ارشاد!

تضمین بازگشت مخاطبان تئاتر و سینما چیست؟/ سکوت غیرمسئولانه ارشاد!