مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-03اقتصادي

راهکارهای فناوری برای کاهش آسیب پذیری کرونا/ نقش سامانه های آنلاین بومی


هر چالشی حتی شیوع کرونا می تواند فرصتی برای تغییر رفتار در بهره گیری از فناوری های نو باشد و از این رو کسب وکارهای بومی می توانند با ارائه راهکارهای فناورانه از آسیب پذیری این بحران کم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ‏از آنجایی که ‏برای مواجهه با بحران نیاز به نوآوری احساس می شود، تیم های نوآور و اکوسیستم استارت آپی‬ یکی از توانمندترین ها در این چالش به شمار می روند که می توانند با ارائه خدمات فناورانه، این بحران را تبدیل به فرصت کنند.

اگرچه محققان هنوز موفق به ساخت واکسن ویروس کرونا نشده اند، اما مدیریت این بحران با به کارگیری راهکارهای فناورانه در شرایط فعلی روز به روز در حال افزایش است و کشورهای مختلف دنیا و سازمان های جهانی برآنند تا از فناوری برای مهار گسترش کرونا استفاده کنند.

نوآوری برای مهار گسترش کرونا محققان و فناوران در کشورهای مختلف تلاش خود را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به کار گرفته اند تا با نوآوری بتوانند نقشی در کاهش این بحران داشته باشند؛ تاکنون بیش از 60 شرکت فناوری اعلام آمادگی کرده اند تا راه حل فناورانه ای برای مقابله با کروناویروس ابداع و روانه بازار کنند.

سازمان جهانی بهداشت با انتشار ویدئوهایی در پلتفرم اشتراک گذاری ویدئو تیک تاک با انتشار اخبار جعلی درباره ویروس کرونا مقابله می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای فناوری برای کاهش آسیب پذیری کرونا/ نقش سامانه های آنلاین بومی

راهکارهای فناوری برای کاهش آسیب پذیری کرونا/ نقش سامانه های آنلاین بومی